does anyones helladoge app give them a “this beta has expired” error when trying to open it ? do i have to redownload it? lowkey i do be liking the mobile browser version it feels retro

wavy redoged

this shit is going to be annoying asf, to train I even gotta get jacked and im gonna have to get the Logan Paul cut and start a TikTok too. im going to hate the charecter im playing but im so curious to play a role like this.

Show thread

here's an art project idea I think would be funny. a YouTube channel that takes all the most obnoxious vlogger YouTube shit and stitches it together into one annoying character. its about him starting a vape channel and then beginning vlogging and the point of it is to see the extent that you're treated differently being a vlogger.

wavy redoged
wavy redoged

@wavy I used to be friends w him but he started clowning me. Then he said racist shit about azalea I cussed him out. Happy to see you clown him!!

wavy redoged

@wavy This is a post-modern discourse I can get behind. I could imagine a Chappelle show skit w/ Malcolm X and the NOI just Twitter beefing the FBI or something like SZN 1 EP 9 of The Boondocks 😂

wavy redoged
wavy redoged
wavy redoged

I want to try out for the NBA properly, even tho I know imma fail but atleast I did it lol. I do however believe I can be a pro ultimate frisbee player. buts thats all plans for once I get back in better shape

went back to the gym for the first time in a while and woke up sore. decided to not go today but tommorow im going to start a daily cycle of of upper body and lower body, emphasis on the arms and abs.

is reading books for pleasure really even any different than playing video games or scrolling social? books just have a different image because they're old. I bet u Albert Einstein would be fucking dudes up in Mario kart and Martin Luther king would be supreme shitposter on IG

my internet presence volatile rn, only constant thing is helladoge where Im candid about everything, like a performance artists journal if you will. god I Lowkey love microblogging because articles are long and get boring sometimes I just read the first paragraph and skip to the last two. if those 3 are interesting enough then I read the rest of it.

Show thread

the reason I unfollowed fashion on insta is because I've grown bored and jaded to fashion. kinda bores me now. same for the models, only so many models I can see on IG until I start getting annoyed idk why. most of the meme pages too.

I turned my twitter into a Ryder rips parody account just cuz im bored tbh and wanna troll NFT ppl.

at some point I'd want to hire private investigators and hackers to track n hack me so I can learn to cover my tracks better and then keep doing it until im invisible

wavy redoged

“I’ll have what she’s having” - when Harry met sally

wavy redoged
Show older
HellaDoge

COMMUNISTAGRAM: get dogecoin for dogeing and surfing!